Klacht indienen

bezwaar-indienen-huurderRWB Vastgoed Management heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan en wij doen er alles aan om huurders zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent of dat u een klacht heeft. Bijvoorbeeld over overlast van buren of omgeving, over onderhoud in en om de woning of over een van onze medewerkers.

Overlast van uw buren?
Probeer met elkaar te praten en er samen uit te komen. Is het probleem niet opgelost, laat het ons dan weten. Dan kijken we hoe we een en ander kunnen oplossen. In de online Woning Helpdesk vindt u meer informatie over overlast en hoe u hiermee kunt omgaan.

Niet tevreden?
Als u niet tevreden bent dan horen wij dat graag. Dat kunt u het beste doen door een e-mail te sturen naar klacht@rwb-vastgoedmanagement.nl. RWB Vastgoed Management neemt dan contact met u op om het door u ervaren probleem op te lossen.

Komen wij er samen niet uit, dan kunt u contact opnemen met de Gemeente

N.B.
Uw klacht wordt alleen in behandeling genomen indien het een klacht betreffende een actie of handeling van een medewerker RWB Vastgoed Management is. Voor klachten,vragen of reparatieverzoeken aangaande uw woning verwijzen wij u naar de Woning Helpdesk