Service en onderhoud


Storingen en reparaties
We hebben voor al onze huurders een abonnement afgesloten bij de Woning Helpdesk. Wanneer u te maken heeft met een storing of gebrek in uw woning of bedrijfsruimte, die u huurt via RWB Vastgoed Management, kunt terecht bij de Woning Helpdesk. Zij zullen in eerste instantie kijken bij wie de verplichting voor de reparatie ligt, bij de verhuurder of huurder. U kunt via de website van de Woning Helpdesk een reparatie verzoek indienen. U kunt er ook voor kiezen de vastgoed beheerder zelf te spreken, op werkdagen zijn we bereikbaar van 9.00 – 10.00 uur op 023 – 549 0011,
komt dit tijdstip u niet uit dan kunt u via de email van de Woning Helpdesk een terugbelverzoek indienen.

Woningonderhoud
De staat van uw woning of bedrijfsruimte valt gedeeltelijk onder de verantwoordelijkheid van de huurder, inclusief de daarmee gemoeide kosten. Groot onderhoud komt voor rekening van de huiseigenaar en klein onderhoud verzorgt de huurder. Zie het overzicht.

Servicekosten
Bovenop uw huurprijs kunnen servicekosten worden berekend. Wat hier onder verstaan wordt en hoe de servicekosten verrekend worden leest u hier.

Energiebesparing
Graag geeft RWB Vastgoed Management enkele tips om te besparen op energie. Niet alleen voordeliger, maar ook beter voor ons milieu, zonder dat dit ten laste gaat van u woongenot.