Storingen en reparaties
Heeft u een storingsmelding of reparatieverzoek?
Geen spoed
Zaken als een lekkende kraan, een kapotte lamp of achterstallig schilderwerk zijn allemaal vervelend, maar vereisen geen spoed. Kijk op de Woning Helpdesk wie verantwoordelijk is voor het oplossen van het probleem en of u dat zelf kunt. Indien nodig kunt u online een reparatieverzoek indienen. Ook tijdens ons spreekuur (op werkdagen van 9.00 – 10.00 uur) staan wij voor u klaar.
Website: http://www.woning-helpdesk.info/
Telefoonnummer Helpdesk: 023 – 5490011
Indien u de voicemail krijgt spreek dan uw naam, telefoonnummer en adres in alsmede een korte omschrijving van het probleem. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Spoed
Voorbeelden van spoedgevallen zijn het ontbreken van warm water, het uitvallen van de verwarming of een lekkage. Voor spoedgevallen zijn we ook buitens ons spreekuur bereikbaar. Het het mobiele telefoonnummer van de dienstdoende beheerder vindt u op de band van het antwoordapparaat van de Helpdesk.